Drop your email and number. We'll text you your code.
One per customer. Code works for 72 hours. By subscribing you agree to our Terms & Privacy Policy.
You agree to receive recurring marketing texts. Msg & data rates may apply. Reply STOP to opt out.
You're in
Check your phone.
Your code is on its way by text. We emailed it too.
Additional features: Water resistant, soft against the skin, durable, and easy to put on and take off
Compatible with: Series 4–10 & SE (38/40/41/42mm & 44/45/46/49mm cases)
You Get: 1 x Ánemos Silicone Band for Apple Watch (No Watch included)
What size band should I order?
Two sizes cover every Apple Watch ever made. Size 1 fits 38, 40, 41 and 42mm cases (the 42mm Series 10 and Series 11). Size 2 fits 44, 45, 46 and 49mm cases, including every Ultra, and the 42mm Series 1 to 3. The size is engraved on the back of your watch. Pick the wrong one? We'll send the right size free.
How do I change the band on my Apple Watch?
Hold down the release button on the back of your watch and slide the old band out. Slide the new band in with the metal pin facing the back of the watch until it clicks.
How long does delivery take?
Dispatched in 1 to 2 business days, tracked all the way. From the day you order: US 8 to 12 days, Canada 8 to 13, UK 7 to 11, Australia and NZ 8 to 14, Europe 8 to 16, elsewhere 8 to 18. Free shipping on orders $50+.
What if it's not right?
You have 100 days from delivery. Swap it, take store credit, or get a refund, your choice, and in most cases you keep the band. Every band also carries a 12-Month Warranty.
What payment methods do you accept?
All major credit cards (Visa, Mastercard, Discover, AMEX), Apple Pay, Shop Pay and PayPal, with secure checkout.
Free tracked shipping on orders $50+; every 3-band set ships free. Dispatched in 1 to 2 business days. Typical delivery from the day you order: US 8 to 12 days · Canada 8 to 13 · UK 7 to 11 · Australia and NZ 8 to 14 · Europe 8 to 16 · elsewhere 8 to 18. You get a tracking link at dispatch. Late or lost? We resend or refund. Taxes included, nothing extra on delivery. Need to change or cancel? Free before dispatch. Full details: Shipping Policy.
100-Day Guarantee. Wear it for 100 days from delivery. Not right, for any reason, wrong size included? We'll swap it, give you store credit, or refund you. Your choice, and in most cases you keep the band rather than sending it back. Discounted and 3-for-2 bands are covered like everything else. Full details: 100-Day Guarantee.
12-Month Limited Warranty. Covers defects in materials and workmanship from the day of delivery. Clasp, links, pins, stones, plating or stitching fail under normal wear? Send a photo and we replace it free, no return needed. Everyday scratches and accidents aren't defects. Your legal rights are in addition to this warranty. Full details: Warranty.
WHY SACRIFICE FASHION FOR COMFORT WHEN YOU CAN GET BOTH WITH A WIZEBAND
We have a simple, yet revolutionary idea: you should never have to choose between looking good and feeling good when it comes to your Apple watch band.
12-MONTH WARRANTY
12-Month Warranty included for EVERY purchase + 100 Day Returns
WIDE SELECTION
Over 3,066 designs available to match your outfits.
COMFORTABLE
Firmly adjusts to your Apple Watch without irritating your skin.
OCEAN-FRIENDLY
Every order = 1 lb Cleaner Ocean
3 Bands for the Price of 2
Complete Your 3-for-2
Add 2 more bands and the 3rd is on us — mix, match, save.
Store owner replied:
Hi Kathy,
Thank you for sharing your feedback. We understand that the color was not what you expected based on the description.
We did address your concern by providing you with a refund while also allowing you to keep the bands, so no return shipment was required. This meant the bands ultimately remained with you at no cost.
We appreciate all customer feedback and hope the resolution we provided demonstrates our commitment to taking care of our customers when expectations are not met.
I combined two different colours due to the fact you could buy 2 for the price of 1. Secure fit, great colours, individualised to suit your mood.
Great value for money. Would get all the colours if I could.
Store owner replied:
Hi Susan, thank you for sharing your photo—it’s always great seeing a WizeBand out in the wild! 😍 We love that you got creative with your colour combo. Here's hoping your collection keeps growing! 🎨⌚ If you have a moment, we'd really appreciate it if you could share your experience on Trustpilot too. It means the world to us! 💙
perfect color & good quality but stiffer than the band you get when you buy the watch
also the aesthetics could improve (mainly the way it closes on wrist)
Store owner replied:
Appreciate the detailed feedback, Zoe! 🎯 Nailed the color and quality — yay! 🙌 But we hear you on the stiffness and closure style. We're always working to level up the look and feel — your input helps us get there! 💡💖
Store owner replied:
Thank you, Mary Rose! 😊 We're so glad you're loving the Ánemos Silicone Band! That pop of red looks stunning! 🔴 Quality is what we strive for, so we're happy it's meeting your expectations. We can’t wait to see what you order next! 😉
Amazing products! Just took a little while to get to Brazil but it was worth the wait! ❤️❤️❤️
the button style tends to pop off - the Smart Watch band is tucked in so it never does.
I thought you received a free band with the purchase, and I paid for 3 bands. Did I miss something??
I do like the fact that they do not have toxic materials in them, but I get concerned that i might lose my watch and not know it
I ordered 3 bands and only one dit me and my watch! Tried returning them and the comoany denied tetirn and dis not even offer an exchange! TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!
Store owner replied:
Dane, short and sweet — we like your style 😄👌 We’re thrilled the Ánemos Silicone Band earned your seal of approval! Thanks for choosing Wizeband 💚⌚
If you ever feel like sharing a little extra love, we’d really appreciate a Trustpilot review too ⭐🙌
Thank you so much they are perfect and lovely colors
Store owner replied:
Hi Doreen, this made us smile 😊💙
The Ánemos colors really do know how to steal the spotlight 🎨⌚ We’re so happy they were exactly what you hoped for!
Thanks for being part of the Wizeband family ✨ If you’d ever like to share the love on Trustpilot too, our team would truly appreciate it!
My watch constantly falls off my wrist. Once the holes are used they seem to widen and the pegs don’t stay in as well. I’ve only worn it for about a week.
Store owner replied:
Hi Stacy,
“Amazing” says it all 😄✨ Sounds like your WizeBand is doing exactly what it should!
If you’ve got a moment, we’d love a little love on Trustpilot too 💚
— Team WizeBand
Store owner replied:
Thanks so much, John! 😊
Really happy to hear you’re pleased with your Ánemos Silicone Band — nothing beats that comfy, everyday-ready feel ✨
Your wrist is officially winning 😉💙
Enjoy your Wizeband!
Have bought about 1/2 dozen of these and love them!
Store owner replied:
Thanks a bunch, Jen! 💕 Half a dozen—wow, that makes you an official WizeBand pro! 🙌 We’re so happy you love the Ánemos band as much as the others. Enjoy them all! 😍⌚
Store owner replied:
Hey Halla! 🌟 Short and sweet—just like your review! 😄 We’re thrilled you loved your Ánemos Silicone Band. Thanks for making our day with those shiny stars! ⭐️✨
Looks good and it’s comfortable. I like that it has holes which make it more breathable. My skin reacted to the silicone in the band that came with my Apple Watch I think partially due to moisture build up and that’s much less of an issue with this band. I also like that the clasps close In such a way that there is no flapping tail. That being said, there can still be a tiny bit of sweat build up that can irritate my skin if I’m not careful to wash it or just adjust the band to a looser notch to get more airflow.
Store owner replied:
Elizabeth, thank you for such a well-thought-out and helpful review! 🙏
We're thrilled the Ánemos Silicone Band is working better for your skin and that you're enjoying its breathable design — those airflow holes really do make a difference! 💨👌 And thank you for the smart tips on fit and care — that’s Wize wisdom we love to see ✨
Grateful to have you in the WizeBand fam — and your support helps power our mission to keep beaches cleaner 🌊💚
Nice material, feels good. But the color is unfortunately nothing like on the webpage. ( Yes I know this can vary a bit) but it is not a light rose. It is more a meaty beige.
Store owner replied:
Thanks for the honest scoop, Sandra! 🎨 Materials got your thumbs up — yay! 👍 But that color surprise? Not the light rose you hoped for 😕 We’ll pass this on so we can keep colors closer to reality. Your feedback helps us glow up! 💖✨
Store owner replied:
Michelle, love that you love it! 😍 The Anemos Silicone Band is all about comfort and style—glad it's hitting the mark for you! Enjoy every wrist moment. ⌚✨
Color is really nice but the little metal pieces that actually secure the band to your wrist immediately started coming out on the first wear. My BF has a very skinny wrist so it’s not because there’s too much pressure or something.
Store owner replied:
Hi Kotryna, 💙 So sorry to hear about the issue with your Ánemos Silicone Band! 😔 Could you please send us a photo or a short video showing the problem? This will help us assist you further and find the best solution. 🙌⌚️ We’re here to make it right—thanks for giving us the chance! 💫💙
Nice looking band, easy to put on and durable. Love the look.
Store owner replied:
Thanks, Tamara! 💙✨ So glad you’re loving the Ánemos Silicone Band—easy, durable, and stylish, just like it should be! 😉⌚️ If there’s anything we can do to make your experience 5 stars, let us know! 🙌💫
Store owner replied:
Hi Mary Rose! 🎉 So glad to hear the Ánemos Silicone Band fits your watch perfectly. It's like they were made for each other, right? 😍 Thanks for sharing your experience, it means the world to us. Let us know if you need anything else, we’re here to keep your style on point. ⌚✨
Store owner replied:
Hi Sabine, we’re sorry to hear about the clip issue! 😔 Could you please send us a photo or short video showing the problem? We’ll make sure to assist you promptly and get this resolved. Thank you for bringing it to our attention! 💙
Nice sale after Thanksgiving. My daughter thinks she will be getting one, but she will be getting 3 pastels! 🎄
Store owner replied:
Laurie, you just became the ultimate gift-giving champion. 🎁 Your daughter’s going to be over the moon with those 3 pastels. Thank you for making Wizeband part of the holiday magic. 🌟 Happy gifting! 🎄
I have many if these and they are always excellent.
Store owner replied:
Hi Julie! 🙌 Wow, a true Wizeband collector! 🏆 We’re so glad the Ánemos Silicone Bands have always hit the mark for you! 💯 Thanks for sticking with us, and here’s to many more stylish, comfy bands in your collection! 😊✨
Store owner replied:
Thanks a ton, Monica! 🌟 We're thrilled to hear that you're loving the Ánemos Silicone Band! We aim for excellence, and it’s great to know we hit the mark for you. Enjoy rocking it! 😊
Store owner replied:
Hey Gianna! 😊
We're thrilled to hear you're loving your Ánemos Silicone Band! It sounds like it's wrapped around your wrist—and your heart—just right. ❤️ Keep rocking that style, and if you ever need another splash of color or a friend for your wrist, you know where to find us!