Drop your email and number. We'll text you your code.
One per customer. Code works for 72 hours. By subscribing you agree to our Terms & Privacy Policy.
You agree to receive recurring marketing texts. Msg & data rates may apply. Reply STOP to opt out.
You're in
Check your phone.
Reply Y to our text and we'll send your code right away. It's in your email too.
Leather color: Two-toned, except Coconut color which is all over brown
Stitching color: Coconut color has white stitching. Other colors have tone in tone stitching thread
Hardware color: Silver
Buckle style: Stainless Steel Tang Buckle
Wrist size circumference: Comes in 2 different sizes — 38/40/41/42mm fits wrists 5.7"-7.9" (145mm-200mm); 44/45/46mm fits wrists 6.1"-8.7" (155mm-220mm)
Compatible with: Series 4 - 10 & SE (38/40/41/42mm & 44/45/46mm cases)
You Get: 1 x Double Tour Paris Leather Strap for Apple Watch (No Watch included)
What size band should I order?
Two sizes cover every Apple Watch ever made. Size 1 fits 38, 40, 41 and 42mm cases (the 42mm Series 10 and Series 11). Size 2 fits 44, 45, 46 and 49mm cases, including every Ultra, and the 42mm Series 1 to 3. The size is engraved on the back of your watch. Pick the wrong one? We'll send the right size free.
How do I change the band on my Apple Watch?
Hold down the release button on the back of your watch and slide the old band out. Slide the new band in with the metal pin facing the back of the watch until it clicks.
How long does delivery take?
Dispatched in 1 to 2 business days, tracked all the way. From the day you order: US 8 to 12 days, Canada 8 to 13, UK 7 to 11, Australia and NZ 8 to 14, Europe 8 to 16, elsewhere 8 to 18. Free shipping on orders $50+.
What if it's not right?
You have 100 days from delivery. Swap it, take store credit, or get a refund, your choice, and in most cases you keep the band. Every band also carries a 12-Month Warranty.
What payment methods do you accept?
All major credit cards (Visa, Mastercard, Discover, AMEX), Apple Pay, Shop Pay and PayPal, with secure checkout.
Free tracked shipping on orders $50+; every 3-band set ships free. Dispatched in 1 to 2 business days. Typical delivery from the day you order: US 8 to 12 days · Canada 8 to 13 · UK 7 to 11 · Australia and NZ 8 to 14 · Europe 8 to 16 · elsewhere 8 to 18. You get a tracking link at dispatch. Late or lost? We resend or refund. Taxes included, nothing extra on delivery. Need to change or cancel? Free before dispatch. Full details: Shipping Policy.
100-Day Guarantee. Wear it for 100 days from delivery. Not right, for any reason, wrong size included? We'll swap it, give you store credit, or refund you. Your choice, and in most cases you keep the band rather than sending it back. Discounted and 3-for-2 bands are covered like everything else. Full details: 100-Day Guarantee.
12-Month Limited Warranty. Covers defects in materials and workmanship from the day of delivery. Clasp, links, pins, stones, plating or stitching fail under normal wear? Send a photo and we replace it free, no return needed. Everyday scratches and accidents aren't defects. Your legal rights are in addition to this warranty. Full details: Warranty.
WHY SACRIFICE FASHION FOR COMFORT WHEN YOU CAN GET BOTH WITH A WIZEBAND
We have a simple, yet revolutionary idea: you should never have to choose between looking good and feeling good when it comes to your Apple watch band.
12-MONTH WARRANTY
12-Month Warranty included for EVERY purchase + 100 Day Returns
WIDE SELECTION
Over 3,066 designs available to match your outfits.
COMFORTABLE
Firmly adjusts to your Apple Watch without irritating your skin.
OCEAN-FRIENDLY
Every order = 1 lb Cleaner Ocean
3 Bands for the Price of 2
Complete Your 3-for-2
Add 2 more bands and the 3rd is on us — mix, match, save.
Store owner replied:
Hi Kyle, a perfect fit and stylish? Sounds like the Double Tour Paris Band understood the assignment 😍⌚✨
That wrap-around look really knows how to turn an Apple Watch into a fashion statement 💖
Thanks so much for your lovely feedback 💙 If you ever feel like sharing your Wizeband experience on Trustpilot too, our small team would truly appreciate it!
Store owner replied:
Hi Ewelina M.,
We’re sorry to hear you’re feeling disappointed 😕 Could you share a bit more about what didn’t meet your expectations? We’d really like to understand and make things right for you.
Your feedback matters to us 💚
Store owner replied:
Hi Maegan,
Thanks for your message. As mentioned in our previous support conversation, we’ve already resolved this for you and issued the store credit.
Since the matter has been addressed, could you please consider removing or updating this review? It would really help reflect the resolution.
We truly appreciate it. 😊
The watch doesn’t sit on the wrist keeps disconnecting with the double strap
Store owner replied:
Hi Patricia C.,
Thanks for sharing this with us 💬 That definitely doesn’t sound like the experience we want for you.
Could you please send us a quick video of the issue? 🎥 It’ll help us see exactly what’s happening and better understand the disconnection you’re experiencing.
We appreciate your help with this 💚
Store owner replied:
You're so welcome, Peter! 😊 We're thrilled the Double Tour Paris Band brought the style vibes your way 🇫🇷✨ Thanks for the 5 stars — you just made our day shine a little brighter! 🌟⌚
Love the desgn! Especially love the interior storage area fo my laptop, the cup holder, bag hook.
As someone who travels alot these features are huge!!
Store owner replied:
Thank you so much, Rachelle! 😄✨
We love hearing how much you’re enjoying the design — and those travel-friendly features sound like they’re working overtime for you 😉✈️💛
So happy it’s making your adventures easier… you were made for the road!
Looked nice but feels a litle bit plastic more than leather
Store owner replied:
Rachel, you’ve got double the style with that Double Tour Paris Band! 💃💫 So glad you’re loving the quality—it’s built to turn heads and hug wrists just right! 😍⌚
Thanks for choosing WizeBand to bring the chic to your tech!
Watch band is nice but customer service sucks if you have an issue with the order. Tell you they will get back to you & then nothing.
Store owner replied:
Veronique, short, sweet, and straight to the point — just like the Double Tour Paris Band itself! 😉✨ We love the “X” — feels like a stylish little signature. Thanks for choosing Wizeband and helping us keep beaches beautiful while keeping your wrist chic 🌊💚⌚
Store owner replied:
Hey Allison! 😊
So glad you’re loving the quality of your Double Tour Paris Band — classy, comfy, and always chic! 🇫🇷⌚
Thanks for the kind words — you’ve got great taste! 💫
Store owner replied:
Tania B., yay! 💃 We're thrilled it was love at first sight and still love after unboxing! Thanks for trusting Wizeband to keep it real and classy on your wrist 💕✨
Thankyou so much for replacement . Have not yet worn it.
Store owner replied:
Jill W., you're so welcome! 💌 We're glad the replacement made it to you—can’t wait for you to rock it when the time’s right ✨ Thanks for being part of the Wizeband family!
Great range, easy to order, arrived quickly and easy to fit. Looks great and looks expensive
Store owner replied:
Hey Steven! 🚀 Love to hear that your Double Tour Paris Band made a grand entrance—quick delivery, easy fit, and looking like a million bucks! 💎✨ That’s the Wizeband way! Thanks for the awesome review, and we hope you enjoy rocking your new band. ⌚🔥
Store owner replied:
Hey Lamprini, we're sorry to hear the Double Tour Paris Band isn't fitting as expected! 😔 We'd love to help—could you send us a photo or a short video showing the issue? That way, we can assist you better and find the best solution for you! 💙⌚
Store owner replied:
Thanks, Isis! 😊 We're happy to hear you appreciated the service and quality of the Double Tour Paris Band! If there’s anything we can do to make your experience even better next time, feel free to let us know. Enjoy your stylish new band! ⌚✨
You should have put an additional picture with the front view of the watch… for me it was really disappointing…
Store owner replied:
Katya, we're sorry to hear that the Double Tour Paris Band didn't meet your expectations. We appreciate your feedback and would love to assist you further. Please reach out to our support team via email so we can help resolve this for you! 💙⌚
Easy on/easy to swap. Good quality leather and great colour combinations.
Store owner replied:
Helen, you’ve got an eye for quality! 😍 The Double Tour Paris Band is all about that effortless swap-and-style life—glad you're loving the leather and color combos! 💙⌚ Thanks for sharing, and keep rocking that Wizeband loo
Very cute! I love it! It’s a little loose on my wrist even on the smallest hole, but I have a very narrow wrist.
Store owner replied:
Alexis, we’re so glad you find the Double Tour Paris Band super cute 🥰 It’s a shame about the fit, but your narrow wrist sounds oh-so-elegant! Thanks for sharing your feedback—it helps us make things even better for stylish folks like you 💫✨!
Store owner replied:
Hi Ana! 😊 We’re so glad to hear that the Double Tour Paris Band is both nice and comfortable – that’s what we aim for! 💫 Thanks for choosing Wizeband to keep your wrist happy and stylish! 💖✨
Store owner replied:
Thanks, Valerie! 😊 We’re so glad the Double Tour Paris Band is both looking great and arrived quickly! 💫 We always aim for top-notch quality and fast service—so it’s awesome to hear we hit the mark! Enjoy rocking your new band! ✨
Store owner replied:
Hi Laurence! 😊
So glad to hear you think the Double Tour Paris Band is great! Thanks for sharing your feedback—we love hearing from you!
It is what I bought but the quality is definitely not what I was expected. I understand it’s ‘vegan leather’ but it doesn’t even feel like it. It’s feels very plasticky. I’m not all that impressed. If that is the look and feel you’re going for then by all means, but if you’re looking for something that feels a little more high end then you can definitely find better out there.
Store owner replied:
Hi McKenzie,
Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us do better. We totally understand if you don't like the quality but we assure that this band is 100% Vegan and we received a lot of great compliments from our customers about this band. We apologize that we're unable to correct things to your satisfaction and would like the opportunity to investigate your feedback further.
Please check your email and we’ll work with you to resolve any issues as quickly as possible. Team WizeBand
Store owner replied:
Hi Michelle-Lee
Thank you, Michelle-Lee for writing this review. We take pride in giving outstanding service, and we’re saddened to see we missed the mark. Your detailed review will make us better. We checked your order, and we see that your order was already delivered last May 15 to the address you gave given to us.
Your business means a lot to us, so if you ever have additional feedback or concerns, please don’t hesitate to reach out via email. Team WizeBand